IT-helpdesk i dagtimerne
eller få skræddersyet IT-support, der matcher jeres behov
Professionel IT-support på hverdage og i dagtimerne
Vi tilbyder forskellige niveauer af IT-helpdesk.
Er dit behov for IT-support på hverdage mellem 8 og 16, er en Helpdesk løsning baseret på support på hverdage og i dagtimerne det rigtige for din virksomhed og dine IT-brugere.
Mange virksomheder vælger en løsning med support fra 8-16.
Er dit behov for helpdesk på andre tidspunkter, kan vi også give et tilbud på det.
Vi supporterer blandt andet en bred vifte af udstyr, MS Office, printere, antivirus og meget andet.
Outsourcer I jeres IT-helpdesk og –brugersupport til os, får I en skræddersyet og økonomisk overskuelig løsning, der passer til jeres behov - baseret på en SLA (Service Level Agreement).
Vores specialister taler selvfølgelig dansk, og har lang erfaring med og indgående viden om problemløsning.
I får også adgang til rapportering og Helpdesk-relaterede data, som I kan bruge til forenklinger, forbedringer og optimering af processer.
Vores support kan hjælpe dine brugere hurtigt videre eller med at kunne bruge IT endnu bedre.
Samtidig slipper I for selv at skulle holde en helpdesk kørende, med alt hvad det indebærer.
Det skaber værdi for din forretning.
Fordele ved ekstern helpdesk
Kontakt os og hør mere om fordelene ved en ekstern helpdesk – og få et skræddersyet tilbud.