24/7 IT-helpdesk
Vi tilbyder forskellige niveauer af IT-helpdesk
Professionel IT-support døgnet rundt
Rækker dit behov for IT-support ud over almindelig arbejdstid og/eller er det kritisk for din forretning, kan en 24/7 IT-helpdesk – alle ugens dage, 24 timer i døgnet – være den rigtige løsning for din virksomhed.
Outsourcer I jeres IT-helpdesk og –brugersupport til os, får I en skræddersyet og økonomisk overskuelig løsning, der passer til jeres behov - baseret på en SLA (Service Level Agreement).
Vores specialister taler selvfølgelig dansk, og har lang erfaring med og indgående viden om problemløsning. Vi slipper ikke den enkelte opgave, før problemet er løst.
Mere komplekse problemer bliver overdraget en ProInfo specialist (2 level eller 3 level), og brugeren vil løbende blive holdt orienteret om løsningen af problemet, indtil det er løst.
Vi hjælper dig med at analysere og skabe overblik over behovet, skræddersy din løsning - og synliggøre din business case.
Du får også adgang til rapportering og Helpdesk-relaterede data, som I kan bruge til forenklinger, forbedringer og optimering af processer.
Det skaber værdi for din forretning.
Fordele ved ekstern helpdesk
Kontakt os og hør mere om fordelene ved en ekstern helpdesk – og få et skræddersyet tilbud.