Arbejder (flere af) jeres medarbejdere hjemme?
Og har de af og til brug for hjælp til teknikken?
Bruger jeres egne IT-medarbejdere meget tid på brugersupport?
Venter jeres brugere ofte længe på at kunne komme i gang igen?
Eller er jeres behov for IT-support varierende?
Så er ProInfo Helpdesk værd at overveje.
Outsourcer I jeres IT-helpdesk og –brugersupport til os, får I en skræddersyet og økonomisk overskuelig løsning, der passer til jeres behov - baseret på en SLA (Service Level Agreement).
Vores specialister taler selvfølgelig dansk, og ved, hvordan problemerne skal løses, så I er hurtigt videre.
Læs om IT-helpdesk i dagtimerne
Og der er også andre fordele:
Vores specialister har mange års erfaring og er løbende under uddannelse – det giver jer adgang til sparring baseret på et bredt sæt af IT-kompetencer.
Og I får adgang til rapportering og Helpdesk-relaterede data, som I kan bruge til forenklinger, forbedringer og optimering af processer.
En god og effektiv Helpdesk giver jer tryghed og overskud
IT-problemer behøver ikke fylde meget i jeres hverdag – ProInfo Helpdesk giver jer hurtig support, større tryghed og mere overskud til at fortsætte den udvikling, jeres virksomhed er i gang med.
Jeres IT-Helpdesk aftale kan f.eks. bestå af:
- Brugersupport 24/7 – hvor vi tager os af hele IT-supporten
- First level support 24/7 – hvor vi fungerer som filter for jeres egen IT-afdeling
- Special support – afgrænset support til special-områder
- On-site support
- Opdatering af OS, drivere og standardprogrammer
- Sikkerhedsovervågning og –software
- Netværk- og printersupport
- Opsætning af arbejdsstationer, installation af styresystem og applikationer