Arbejder (flere af) jeres medarbejdere hjemme?

Og har de af og til brug for hjælp til teknikken?

Bruger jeres egne IT-medarbejdere meget tid på brugersupport?

Venter jeres brugere ofte længe på at kunne komme i gang igen?

Eller er jeres behov for IT-support varierende?

Så er ProInfo Helpdesk værd at overveje.

Outsourcer I jeres IT-helpdesk og –brugersupport til os, får I en skræddersyet og økonomisk overskuelig løsning, der passer til jeres behov - baseret på en SLA (Service Level Agreement).
Vores specialister taler selvfølgelig dansk, og ved, hvordan problemerne skal løses, så I er hurtigt videre.

Læs om IT-helpdesk i dagtimerne

Læs om IT-helpdesk 24/7

VI hjælper dine medarbejdere med at løse deres IT problemer. Brug ekstern IT helpdesk / servicedesk til at løfte jeres forretning


Og der er også andre fordele:
Vores specialister har mange års erfaring og er løbende under uddannelse – det giver jer adgang til sparring baseret på et bredt sæt af IT-kompetencer.

Og I får adgang til rapportering og Helpdesk-relaterede data, som I kan bruge til forenklinger, forbedringer og optimering af processer.

En god og effektiv Helpdesk giver jer tryghed og overskud

IT-problemer behøver ikke fylde meget i jeres hverdag – ProInfo Helpdesk giver jer hurtig support, større tryghed og mere overskud til at fortsætte den udvikling, jeres virksomhed er i gang med.

Jeres IT-Helpdesk aftale kan f.eks. bestå af:

  • Brugersupport 24/7 – hvor vi tager os af hele IT-supporten
  • First level support 24/7 – hvor vi fungerer som filter for jeres egen IT-afdeling
  • Special support – afgrænset support til special-områder
  • On-site support
  • Opdatering af OS, drivere og standardprogrammer
  • Sikkerhedsovervågning og –software
  • Netværk- og printersupport
  • Opsætning af arbejdsstationer, installation af styresystem og applikationer