Outsourcing af jeres IT-support
Hurtig og effektiv onsite eller remote IT-support på det niveau, der passer jer
IT-support som en skræddersyet serviceaftale
Onsite IT-support (outsourcet IT support) er en serviceaftale, hvor du og din virksomhed får skræddersyet IT-support på virksomhedens lokation eller lokationer. Aftalen kan kombineres med remote IT-support, hvor en del af supporten foregår via online eller telefonisk kontakt.
Eller I kan vælge remote IT-support som det primære, hvor onsite besøg holdes på et minimum.
Udgangspunktet er altid din virksomhed og de behov, I har for support.
En aftale om onsite IT-support kan bestå af
• En vurdering af jeres udgangspunkt og behov.
• En kontrakt, inkl. en SLA (service level agreement).
• Rapportering og sparring, hvor vi sammen ser både bagud og fremad i relation til jeres behov for IT-support og løbende optimerer og forbedrer jeres IT set-up.
Onsite support kan ske på flere niveauer – også kaldet levels:
- 1st level support: består typisk af grundlæggende support – det vil sige i besvarelse af spørgsmål om mindre problemer eller ”how to”-spørgsmål. Denne foregår typisk remote, men kan også være onsite.
- 2end level support: består typisk af support til løsning af mere komplicerede IT-problemer, hvor 1st level support vurderer, at der er brug for mere avanceret support og/eller specialistviden på stedet.
- 3rd level support: består typisk af support, der kræver specialistviden og indgående IT-færdigheder på stedet. Det kan eksempelvis også være i tilfælde, hvor løsningen af problemet er forretningskritisk, og skal ske så hurtigt som muligt.
Den rigtige onsite IT-support aftale giver jer en nemmere hverdag, og kan være med til at løfte jeres forretning
For os handler Onsite IT-support ikke kun om problemløsning, men også om så vidt muligt at være forudseende og iværksætte initiativer og løsninger, så jeres IT-problemer holdes på et minimum. Det giver jer stabil IT, så I kan holde fokus på jeres forretning.