BMS skabte god økonomi og bedre cash flow
ved digitale arbejdsgange
Manuelle processer kostede for mange resourcer
Kranfirmaet BMS A/S har mere end 150 kranførere og chauffører, der arbejder på byggepladser i hele Danmark samt andre europæiske lande. Den manuelle, papirbaserede administration af ordresedler, dagssedler og ordrespecifikationer var både langsom og besværlig.
BMS digitaliserede arbejdsgangen ved implementering af fieldservice til tid -og ordreregistrering. Fieldservice er integreret med virksomhedens ERP-system, hvor administrationen opretter opgaver og tilknytter udstyr samt medarbejdere. Medarbejderne kan herefter – på en tablet – se opgaver og registrere de relevante oplysninger, der knytter sig til den enkelte opgave. Alle registrerede oplysninger indgår automatisk i kundens faktureringsgrundlag og BMS' lønsystem.
Det bestod løsningen af:
Fieldservice
Digital tids- og ordreregistrering
AX-integration
Oprettelse af opgaver, automatising af fakturering og lønberegning
Løsningen har givet os en mere smidig arbejdsgang. Det er nemt og hurtigt at formidle arbejdsopgaverne til kranførerne, og de slipper for en masse tidskrævende tastearbejde. Samtidig har vi fået hurtigere fakturering og et bedre cashflow...