Udgifter til reparation af skader på medarbejdernes mobiltelefoner kan variere meget – sådan får din virksomhed styr på omkostningerne

12/6/2024

Udgifter til reparation af skader på medarbejdernes mobiltelefoner kan variere meget – sådan får din virksomhed styr på omkostningerne

Skader på mobiltelefoner sker for de fleste. Det er som regel knuste skærme, der er tale om – og ofte er der tale om dyre reparationer, da skærmskift med original skærm ofte koster flere tusind kroner.



Mobilen er for mange en fast del af arbejdsudstyret – og her sker der også skader, f.eks. når en medarbejder taber sin mobil - eller tablet - på jorden eller den kommer i vand. Udgifter til reparation af skader eller til indkøb af nye enheder er ofte svære at forudsige, og kan udgøre en større post i budgettet.



Det behøver dog ikke at være sådan. Med en leasingaftale hos virksomheden TaaS kan man lave de varierende udgifter om til faste omkostninger.
Aftalen hos TaaS dækker både enheder og evt. reparationer, men dog ikke selve telefonabonnementet. Det er nemt og økonomisk overskueligt.



Hos ProInfo samarbejder vi med og anbefaler vi, som nævnt, TaaS som leverandør af en sådan aftale.
Det gør vi, fordi vi mener, det er den nemmeste og bedste måde at håndtere medarbejdernes mobile enheder på.

Du kan læse mere om TaaS-konceptet, se kundeudtalelser m.m. på taas.dk.

Læs også om:

- Hvornår er outsourcing af administration af virksomhedens mobile enheder værd at overveje?

- Mobile Device Management

<p>Udgifter til reparation af skader på medarbejdernes mobiltelefoner kan variere meget &ndash; sådan får din virksomhed styr på omkostningerne</p>

Billedet ovenover: Med en TaaS-leasingaftale for medarbejdernes mobiltelefoner og tablets betaler virksomheden en fast, månedlig ydelse – og undgår dermed svingende udgifter til reparation og nyindkøb af enheder.